اعلامیه: راه‌اندازی شبکه آزمایشی ترا ۲

روز جمعه شبکه ترا ۲ به صورت آزمایشی راه اندازی میشه و این لونا با نام لونا کلاسیک به کار خودش ادامه میده

این خبرو از کجا اوردی؟ الان ینی این لونا بی ارزش میشه دیگه؟

چرا دیسلاک میزنید؟ خوب راست میگە منم خوندم عجب آدمهای.

هنوز هیچی معلوم نیست، هر دفه ی چیز جدید میگن

این خبر حقیقت داره از جمعه این اتفاق میوفته

هیچی معلوم نیست عزیزم

توییتر که چیزی نبود