دوستان من که نقدهستم کلا شمام هیچی نخرید الان واسه میانگینم کم کردن خوب نیست فعلا دست نزنید احتمالا در اینده بیت ۲۰رو خواهیم دید اونجا برای خرید عالی هستش
اگه بیت تا ۲۰ بیاد پایین دیگه هیچ احمقی پاشو توی این بازار نمیزاره
تو چرا انقد بدبخت هستی همه جا نظر میدی بچه برو کارتون نگا کن چه کار داری به این کارا
تو اینقدر احمقی که نمیدونی بیت بیاد رو ۲۰ همه اونجا وارد میشن نشنیدی جایی که همه میترسن تو باید بخری
ارز دیجیتال مثل قماره عمو جون پس چی فکر کردی فرش زیر پاتو بفروشی بیای یه شبه تموم شد دوج مگه چند بودچند درصد سود داد سال ۲۰۱۸ دوستان بعضیا یادشون باشه بازار کریپتو از این وحشتناک بود بعد هر صعودی ریزشی هم هست پس تو کف بخر همیشه تو قله بفروش وقتی یه عده تو بورس سرشون کلاه میره هجوم میارن اینجا کلا نابود میشن هرچی حساب کتاب داره سال ۹۸ سهامداران بورسی تو ۹۹ حال کردن عده ای بدبخت تو ۲۰۲۱ عده ای سود کردن عده ای تو گل موندن تو هر بازاری با پول مازاد تکرار کن مازاد ببین گوگل معنیش چیه باید وارد بشی که اگر پولت نابود هم شد عین خیالت نباشه…تنها چیزی میتونم بگم اکثر رمز ارزها کلاهبرداری هستن وجود خارجی ندارن ندارن یع چی میگم قاطع دوج جز اون دسته نیست سرمایه مازاد گذاشتی بیخیالش تا چند سال برد=باخت امیدوارم اولی نصیب همه بشه..یاعلی ادمین تایید لطفا تشکر