صبر و امید در بازار

سلام دوستان من که نابود شدم به شوخی شوخی یعنی امید ندارم برگرده هم پولام رفت هم زندگیمو نابود کرد

ایشالا درست میشه

ی مدت بیخیالش شو ونگاهشم نکن،خبرش بهت میرسه

عزیز من بیشتر از این که دیگه نابود نمیشی یه مدت ازش دور شو اصلا نگاش نکن برو سراغ زندگیت میدونم سخته ولی چاره ایی نیست،امیدت رو هیچ موقع از خدا دور نکن مطمن باش باذهن مثبت نگاه کنی درست میشه،خدایا ما ایرانیها از همه جا فشار رومون هست خودت یه فرجی بکن که هم هیچ ایرانی ضرر نکنه هم زندگیاشون عالی بشه که لیاقت ایران و ایرانی خیلی خیلی بیشتر از این حرفاس