سلام و درود بر همگی
در محضر اساتید جسارت میکنم و مطلبی رو یادآوری میکنم.
البته قطعا همگی به این نکته توجه داشتید .
لطفا در محاسبات خودتون نرخ تتر رو هم در نظر داشته باشید .
در حال حاضر با افزایش نرخ دلار نرخ تتر هم برای هموطنان ایرانی افزایش پیدا کرده و در واقع نرخ نزولی ارزها بیشتر از این هست.
جهت استحضار عرض کردم که در محاسبات خودتون افزایش و کاهش نرخ تتر رو هم در نظر داشته باشید .
چون نکته مهمی هست.
شایسته هست محاسبات رو با نرخ ریال مد نظر قرار ندهید.
ارزوی روزهای خوب برای همگی دارم .
ارادت
مفنگی .ما با قیمت دلاری معامله میکنیم با قیمت ریالی کاری نداریم
به نکته خوبی اشارع کردی