سلام خدمت دوستان عزیزم این بازار حدود ۱۲ساله داره کار میکنه و بالا پایین های زیادی داشته من خودم با ۷۰تومن وارد بازار شدم پولم تا ۲۰۰تومن رفت طمع کردم پیاده نشدم الان پولم شده ۴۸تومن پس تقصیر خودمه نه این بازار کسایی که تازه وارد شدید پله ای خرید کنید به فاصله ۳ماه از ارز های متاورسی حتما داشته باشید موقعی که همه میترسن شما باید طمع کنی و موقعی که همه طمع میکنن شما باید بترسی
۱تومن خرید تو این بازار ارزشش بهتر از ۱۰تومن تو سقفه
دوستانی که تجربه بالاتر دارن تو این بازار میدونن حسرت نخریدن توی کف بیشتر در اینده ادمو اذیت میکنه تا تو ضرر فروختن موفق باشید
الان موقع خیر هست یا ن
ارزهای متاورسی کدامند؟
کاش بیاد ۱۵۰۰۰ دلار بشه ماهم بتونم بخریم![]()
مثلا الان کجای حرفش بد بود که دیسلایک زدین
باز خدارو شکر کن خیلی زیان نکردی من یک میلیارد ارز رو به آدرس اشتباهی فرستادم الان یک سال و یک ماهه هر روز رو مخم پیاده روی میکنه
من خودم پله ایی خریدم کف کفم خریدم ولی میدونی چیه ؟ ترسم از اینکه بلای بورس سرمون بیاد ،دقیقا وقتی که باید خارج میشدیم همه اساتید گفتن نترسید اصلاح ذات بازاره تموم میشه ولی تموم نشد هنوزم تموم نشده ![]()