هم لونا قدیم میره بالا وهم استیبل کوینش همش دارن بازی در میارن ترا با یک برنامه نویسی دقیق وجامع چطور ممکنه رهاش کنن ویک توکن جدید که در عرض 10روز برنامه نویسی شده جایگزینش بشه 100درصد یک اتفاق بزرگی با پایین اومدن بیت کوین در قیمت20kبرای ترا می افته سیگنال خرید نیست دوستان نظر شخصیه
به همین خیال باش ![]()
![]()
![]()
ایول.خوب اگه دو بره بالا.این کلاسیک هم میره بالا.نظر شخصی
چرا هر چی به مغز کوچیکت تراوش میکنه، اینجا انتشار میدی
سلام چطور کلاسیک قدیمشو بخرم برادر
باید لونای کلاسیک بره بالا تا لونای جدید بره بالا
نظر شخصی رو اینجا بیان نکنید ممکنه یکی رو گمراه بکنه اکه اینجور باشه که اتریوم وقتی مشکل براش پیش اومد و شبکه جدید زد و ارز قدیمی شد اتریوم کلاسیک پس چرا اتریوم کلاسیک هم نشد ۵هزار دلار هم تراز با اتریوم
حسن خطرناکه حسن
من بیست دلار خریدم. اگه صد برابر بشه. اگه هزار برابر بشه.چی مییییبشه! ■■■■■■ میخرم. گوسغندام بچه میزان. ادامه ی داستانو خودتون بلدید…فقط روغنی نشید
چی میگی بابا . یه جوری صحبت میکنی انگار اصلا از بازار خبر نداری . منی که لونا رو ۸۵ دلار خریدم هیچ موقع دیگه رنگ یه دهم سرمایه ام رو نمیبینم . منتظر باش تا بره بالا . همچین ارز بی پشتوانه و بی سر و تهی دیگه کسی بهش اعتماد نمیکنه و یک ریال هم بابتش سرمایه گذاری نمیکنن . مگر آدم های حریص ایرانی