ایرداپ لونا در تراست والت

سلام
خواهشاً راهنمایی کنید
بنده لونا در تراست والت بر بستر BEP20 دارم
گفته شده بر بستر ترا ایردراپ تعلق میگیره
من الان باید چه کاری انجام بدم

لایک و دیسلایک یعنی چی ؟؟؟؟!!!
یه جواب درست حسابی بدید

لونا رو از پنکیک سواپ به بی ان بی سواپ بکن و بی ان بی رو بفرست صرافی و بفروش از اونجا لونا بخر