سلام
خواهشاً راهنمایی کنید
بنده لونا در تراست والت بر بستر BEP20 دارم
گفته شده بر بستر ترا ایردراپ تعلق میگیره
من الان باید چه کاری انجام بدم
لایک و دیسلایک یعنی چی ؟؟؟؟!!!
یه جواب درست حسابی بدید
لونا رو از پنکیک سواپ به بی ان بی سواپ بکن و بی ان بی رو بفرست صرافی و بفروش از اونجا لونا بخر