uvhnckp
(uvhnckp)
1
یادش بخیر اسفند ۹۹
با ۳۰ دلار از هات بیت رو ۸ صفر ۴۰
۷ میلیارد واحد شیبا خریدم
و الان تو همین ریزش سنگین ، پولم ۷۵ هزار دلاره
به سقف برسه میشه ۶۰۰ هزار دلار
خواستم بگم شماهایی هم الان شیبا میخرید
۵ سال دیگه همچین سودی خواهید کرد
نا امید نباشید
چون قراره خیلی برنامه های توپی ارائه بده
ugsubfq
(ugsubfq)
2
سلام دوست عزیز .. یعنی میخوای بگی شیبا از اسفند ۹۹ تا خرداد ۴۰۰ سه صفر کم کرده ؟ من خرداد ۴۰۰ رو پنج صفر ۷ خریدم
ucgqhsz
(ucgqhsz)
3
پیلا پیلا تو مسلمون نیستی
uiqyiii
(uiqyiii)
4
اگه راست بگی واقعاچراتوسقف حداقل 300هزاروبرداشت نکردی؟ چرا؟
ucepnih
(ucepnih)
5
usxemae
(usxemae)
6
اینقدر با تخیلات و آرزوهای تخمیت مردم رو به سمت خرید سوق نده و بیچارشون نکن. ضمنا خدا شفا بده شما رو. مطمئنم کل دارایی شما ۷۵ دلار هم نمیشه
uqvvljo
(uqvvljo)
8
والا تو اون پولو داشتی الان اینجا نبودی