خرید شیبا در سال ۹۹

یادش بخیر اسفند ۹۹

با ۳۰ دلار از هات بیت رو ۸ صفر ۴۰

۷ میلیارد واحد شیبا خریدم

و الان تو همین ریزش سنگین ، پولم ۷۵ هزار دلاره

به سقف برسه میشه ۶۰۰ هزار دلار

خواستم بگم شماهایی هم الان شیبا میخرید

۵ سال دیگه همچین سودی خواهید کرد

نا امید نباشید

چون قراره خیلی برنامه های توپی ارائه بده

سلام دوست عزیز .. یعنی میخوای بگی شیبا از اسفند ۹۹ تا خرداد ۴۰۰ سه صفر کم کرده ؟ من خرداد ۴۰۰ رو پنج صفر ۷ خریدم

پیلا پیلا تو مسلمون نیستی

اگه راست بگی واقعاچراتوسقف حداقل 300هزاروبرداشت نکردی؟ چرا؟

از اسمت معلومه چرند میگی پیلا پیلا:rofl::rofl::rofl::rofl::joy:

اینقدر با تخیلات و آرزوهای تخمیت مردم رو به سمت خرید سوق نده و بیچارشون نکن. ضمنا خدا شفا بده شما رو. مطمئنم کل دارایی شما ۷۵ دلار هم نمیشه

اخمخ ، چرا نفروختی

والا تو اون پولو داشتی الان اینجا نبودی

خریدی شب بود یا روز؟