اقا روی تراست والت لوناها روی شبکه اصلیه نمیدونم چرا اسمش هنوز نشده lunc
باید چیکار کنیم .
الان ایردراپش چطور باید دریافت بشه ؟
خودش انجام میده
یک میلیون ترا شد ۱۴ تا
بیچاره شدم رفت
تراست ولت برو تو توییترش زده از ایر دراپ لونا پشتیبانی نمیکنه