دوستانی که لونا های قدیمشون رو صفر نشون میده باید تغییر شبکه رو انجام بدن به این صورت که شبکه (network) رو بزارن روی کلاسیک نشون میده ، نگران نباشید
من لونا هام رو از صرافی ایرانی انتقال دادم به ترا استیشن و انتقال دیروز خورد و رفت توی ترا نشست دیروز تا حالا هم موجودی تو ترا نشان میداد الان پریده ،حالا باید کاری کرد یا خودش تبدیل میشه و نسان میده موجودی رو؟؟؟ محبت بفرمایید راهنمایی کنید.ممنونم