از دست رفتن لونا در ترا استیشن

دوستانی که لونا های قدیمشون رو صفر نشون میده باید تغییر شبکه رو انجام بدن به این صورت که شبکه (network) رو بزارن روی کلاسیک نشون میده ، نگران نباشید

من لونا هام رو از صرافی ایرانی انتقال دادم به ترا استیشن و انتقال دیروز خورد و رفت توی ترا نشست دیروز تا حالا هم موجودی تو ترا نشان میداد الان پریده ،حالا باید کاری کرد یا خودش تبدیل میشه و نسان میده موجودی رو؟؟؟ محبت بفرمایید راهنمایی کنید.ممنونم