من ارزهای آشغال مثل اواکس، ری، دای، ا پ ایکس، اتوم، گس، هارد، انت… جمع کردم، بنظرتون با قبول پنجاه فیصد ضرر از شر شون خلاص بشم تبدیل به بی ان بی کنم یا صبر کنم؟؟؟؟ ممنون از نظرات تون
دای که استیبل کوینه خخخخ
فقط اون ضرر نکرده
من ارزهای آشغال مثل اواکس، ری، دای، ا پ ایکس، اتوم، گس، هارد، انت… جمع کردم، بنظرتون با قبول پنجاه فیصد ضرر از شر شون خلاص بشم تبدیل به بی ان بی کنم یا صبر کنم؟؟؟؟ ممنون از نظرات تون
دای که استیبل کوینه خخخخ
فقط اون ضرر نکرده