من اسفند ۹۹
۷ میلیارد واحد شیبا با ۳۰ دلار خریدم
کیا اون موقع خریدن؟
من اسفند ۹۹
۷ میلیارد واحد شیبا با ۳۰ دلار خریدم
کیا اون موقع خریدن؟
بیا پاین بابا سرمون رفت
منم با ۱دلار دو تریلیون خریدم
اصلا اسفند ۹۹ قیمتش خیلی بالاتر از اونی بود که شما میفرمایید من در آبان ماه با ۳۰۰ دلار حدود ۳ میلیارد خریده بودم
يعنى الان ٩٠٠ ميليارد پول دارى
چرا چرت میگی اون موقع با پنجاه میلیون میشد سه میلیارد واحد ازش بخری
تروخدا یکی اینو خفه کنه
جایی نیست اینارو بتونی بلاک کنی که اینقدر چرت و پرت نگن
مریض روانی عقده ای
کم گوه بوخور چقد گوه میخوری
۷ میلیارد هرکدوم ۴ قرون هم حساب کنی میشه میشه ۲ میلیارد و ۸۰۰ ، ۹۰۰ میلیارد و از کجا درآوردی ![]()
چرا الکی میگی فقط کارمزد خریدش
۷۰ دلار بود چطور با سی دلار خریدی
هیچ حرفه ای در ان زمان هفتاد دلار
کارمزد نمی داد یک شت کوین بخره
بامید اینکه قیمتش انچنان زیاد بشه