یه مثل هست مثل کپک سرش کرده زیر برف الان به کار میاد بابا تموم شد بازم نمیخواید قانع بشید هی میخواید این لونا رو بکنید یک دلار اره ریخته پول بیان بریزن توجیب من تو
ما که هرچی گفتیم بهمون گفتند سمپاش! گفتند دوست داریم پول خودمون دور بریزیم به کسی مربوط نیست! گفتند 10 دلار میذاریم یا صفر میشه یا 100 هزار میشه! گفتند مگه صرافی ها میذارن این ارز پودر بشه!!! گفتند دوکوان نمرده… حالا من میگم: هرکی بعد از سقوط خرید و ضرر کرد نوش جونش.
دقیقاً همینه داداش منم اینجا گفتم فایده نداشت یعنی توهم جلوی چشمشون رو گرفته بود
تصمیم و عمل هرکس به خودش مربوطه خیلی مردی راجب تصمیمات خودت نظر بده نه دیگران ٫این ریسک ها مزه بازارن
بیا پایین سرت گیج میره. گفتم گفتم راه انداختی تو اگه خیلی حالیت بود اینجا وقتتو تلف نمیکردی. هرکس که میاد تو این پیج فکر میکنه ادای استادارو درمیاره