فقط لونا کلاسیک من لونا2روفروختم کلاسیک خریدم.
احتمالا دوکوان داره زیرکی میکنه تا لونا قدیمیه رو بتونه از
دست خریدارها خارج کنه بعد توکن سوزی کنه.نظر شخصیمه.
بالاخره یکی فهمید قضیه چیه . دمت گرم تو دومین نفری که فهمیدی
درود ببخشید لونا کلاسیک همینه دیگه درستهlunc
ما ک تو کیف پول ریختیم جریانمون چی میشه همون لونا سابق بعد ریزش