هیجان بازار و ضررهای احتمالی

چی شد یه دفعه
احتمالا ادمین هم تعجب کرده
تا امروز فقط من و ۱۰ تا از کاربران نظر میدادیم و کساد بود یه دفعه شلوغ شده .
منظورم هیجان بود . هیجان همان چیزیه که ما تریدر نماها را بدبخت کرده . هیجان ده برابر شدن یک ارز یا هیجان پودر شدن دارایی
این هیجان همان چیزیه که ماها به خاطرش خونه و ماشینو میفروشیم میاریم تو بازار تو اوجش میخریم بعد که هیجان فروکش کرد با ضرر خارج میشیم .
اگر تریدر بودید و صاحب نظر باید سه روز پیش رو ۲۸۰۰۰ دلار میخریدید و اینجا نظر میدادید نه الان بخرید بریزه برید به همه چیز بد و بیرا بگید

چقد حرفات بدون علم بود

فردادمیریزه دلیلی نداره بره بالت