بیت کوین همه رو جا میذاره!

سلام صبح بخیر ،بنظر من بیت باز همه رو جا خواهد گذاشت و احتمال اینکه کانال بیست رو نبینه خیلی زیاد هست ‌. بیت یه برنامه هوشمند هست و احتمال زیاد هم سازنده اش تسلا باشه خیلی زیاد هست . افراد معدودی می توانند بیت رو تحلیل کنند .بقیه سم پاش و بیکارند میان ایجا داستان تعریف می کنند تا لایک و دیسلایک بخورند ویا عده ای واسشون کامنت بزارند و خوش باشند. پس خواهش افرادی که سم پاش هستند لایک و…نکنید تا بساط شان را جمع کنند. به امید روز های خوش و پولدار شدن همه عزیزان

خجالت نمیکشی هر چرت وپرتی ازبخارمعدت بلندمیشه رو بعنوان نظرات مشعشع مطرح میکنی!!!؟؟؟والا خیلی تلاش کردم تا مودبانه ترین جوری که میشه بهت بگم برو جمعش کن اراجیف گوییت رو…

تسلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه یه کم فکر کن، تسلا؟؟؟