خرید در لحظه و توقف رشد

دقیقا 30 ثانیه بعد از اینکه من خرید زدم رشدش متوقف شد. روی 1823 خریدم. برید نمودار رو نگاه کنید.

مشنگ خرید تو به ما چی . از صبح تا شب الافی توی این صفحه . نمیزاری دو نفر تحلیل درستی بزارن . فقط چرت میگی.

جون خودت اذیت نکن بفروش

منم خریدم نمیدونم چرا میر بالا میخریم میاد پایین

تقصیر تو نیست هر کی حتی از نزدیک اون فگ لعنتی هم رد شده باشه بدشانسی ولش نمیکنه بس که این گوریل نحسه

چون عادت دارید در چارت صعودی بخرید