luna2 سه روزه Self Reported Supply
210,000,000 LUNA
از یک میلیارد اینقدرش آزاد شده…اگر قیمت ده دلاری حساب کنی میشه ۲/۱ میلیارد دلار..حدود ۲۰ درصدش ایردروپ بود که تا دوسال میشه سی درصد..الان حدود ۲ میلیارد دلار دست دو کوانه..که میتونه لونا کلاسیکو شدید جمع کنه
آخه چرا وقتی سوادشو ندارید تحلیل میکنید که مردم بیخودی تو ضرر بیافتن … دوستان این ایردراپ بوده نه فروش … پس هیچی دست دوکوان و بنیاد ترا نیست … بعدشم اون ۸۰۰ میلیون سکه مونده رو هیچوقت وارد بازار نمیکنن وگرنه این طرح هم شکست میخوره … پس تا ۶ ماه دیگه ماییم و این ۲۱۰ میلیون کوین … لونا کلاسیک هم الفاتحه …
چرا باید پروژه ای که کامل از بین رفته رو جمع کنه
یه کم منطقی باش برادر من
لونا کلاسیک هنر کنه تا ۱۰ تا ۱۵ تومن برسه اونم اگه یه زمانی قصد توکن سوزی داشته باشه که فعلا برنامه ای براش نداره چون معاملات و خرید فروش بالاست
شرکت ترا بلاکچین رو ارتقا داده که بتونه توی بازار کریپتو بمونه بعد کدوم ابلهی میاد پروژه ای که با کلی اعتماد سازی راه اندازی کرده و به دید خودش بدون نقص شده رو برای پروژه ی شکست خورده لونا کلاسیک از بین ببره اتفاقا بلعکسه جریان و درآمد لونا کلاسیک رو روی پروژه اونا ۲ امکان داره سرمایه گذاری کنن اگرم قرار بود همچین حرکتی کنن
کسی هم اگه ضرر بالایی توی لونا کلاسیک کرده دیگه برای برگشت خوشبین نباشه و اگه کسی میخواد سرمایه گذاری کنه ریسک در حد کم هم کفایت میکنه
توکن سوزی زمانی اتفاق می افته که خرید و فروش در اون ارز کم شه و با بازار رکود داشته باشه