دوستان ۳ هفته دیگه نسخه اورجین اپدیت میشه slp سوزی داره ی پامپ کوتاه مدت داره موفق باشین
منم همچین کلاهی رفت سرم،ی هفته قبل اپدیت قبلی دو تا از ارز هام رو با ضرر فروختم اومدم روی این ک ی پامپی کنه حداقل ضررم کمتر بشه باز برم رو همون دو تا ارز ولی فقط اب رفت،۸ هزار دلار گذاشتم الان شده ۲۱۳۴ دلار
استاد میتکمان سر آپدیت قبلی که نسخه آزمایشی اورجین بود slpاز 0.02 تا 28 رفت که یعنی 30درصد سود که 15 روز قبلش قیمت حتی روی 16 بود که اگه اونموقع میگرفتی سود 90 درصد میگرفتی ازش روی پامپ میخری بعد انتظار سود داری تووخب الان که مردست باید بخری نه موقع ای که مثبت 20 یا بالاتر میخوره و همه هجوم میارن بهش آدم دیدم توی همین پیج که تو زمستون وقتی تا 40 رفت روی 40 گرفته بود بعد میگفت کار خوبی کردم یکی نیست بگه بت پرست از 10 اومده تا 40 یعنی 4 برابر دیگه تاکجا باید بره که تو تازه میای میخری
این آپدیت قول میدم حداقل پامپ 30 درصدی خواهد خورد وتا 0.008 حداقل میره به هر حال همیشه اینطور بوده البته بهشرط اینکه بیت تو کانال 30 بمونه تا آپدیت وگرنه کشکهوهیچ تاثیر نخواهد داشت
داداش مطمینی ارزش خرید داره