Shiba
تحلیل ( تایم هفتگی ) :
درخواستی
![]()
![]()
![]()
شیبا این روزا حالش خوب نیست و راستشو بخواید به غیر از دیدگاه تحلیلی بگم اگه به دادش نرسن سرنوشت لانا رو پیدا میکنه
و البته فاند منفی براش اومده که واقعا تأثیر بدی روش گذاشته که سرعت رشدش رو گرفته و عقب افتاده…
خب بریم برای تحلیلش :
در دو تایم روزانه و هفتگی بررسی شده اما اطلاعات کمی از چارتش موجوده… شیبا اینو در حالت مثلث مانندی قرار گرفته که بر اساس امواج الیوت باید به 0.016900 (خط ابی) برسونه خودش رو اما درگیر مقاومت داینامیکی هست که چنگال اندروز هم میشه تطبیق داد باهاش… قدرتی در شکست این مقاومت نمیبینم بنظرم ریزش کنه و برگرده به 0.009 !!! اگه باهاتون روراست باشم با شما( چه هولدراش چه غیر هولدراش) بعد از ادامه دادن درگیری هاش و جون کندن هاش بالاخره از کف خارج خواهد شد و خودش رو تا باکس قرمز ( میدلاین چنگال)خواهد رسوند… یعنی محدوده 0.0058 الی 0.0055 !!
وقتی به باکس قرمز رسید میتونیم بگیم میره بالا یا نابود میشه… فعلا چند وقتی همین محدوده درگیر خواهد بود و با ریزش بیت متأسفانه بیشتر فرو خواهد ریخت…