چه حس خوبی دارم وقتی بیت و دیگر ارزها صعود میکنن ،شیبا داره راه خودشو پیش میبره و فارغ از نوسانات بازار روی قیمت پایه خودش داره استراحت میکنه ،
دوستانی که قدیمی هستن میدانن چی میگم،و مارا یاد تابستان گذشته شهریور و مهر ماه میاندازه که روی پنج صفر 7حدود 4ماه ایتراحت کرد تا درنهایت صعود اتشی خودش رو شروع کرد .
ولی من دیگه کم کم دارم نگران زخم بستر این استراحت میشم !!!
خیلی طولانی شده !!!
دوست عزیز دیگه ازون سودهای فضای خبری نیست،چرا که در اون زمان چیزی حدود ۴۱۰ تریلیون توکن سوزی کردند،الان هم برای همچین سودی باید توکن سوزی عظیمی انجام بدن که با سرعت بسیار کم توکن سوزی این موضوع حالا حالاها منتفی هستش،در ضمن باید کل ارزش بازار کریپتو نگاهی بندازیم متوجه میشم فعلا با این تعداد توکن همچین چیزی امکان پذیر نیست مگر توکن سوزی بسیاز عظیم
فهمیدیم بابا
توهم قدیمی
نکشی مارو قدیمی
الان چه نکتهای توحرفات بود!؟!؟
میشه بگی…