سوال درباره تعداد عرضه لونا قبل از ریزش

:collision:دوستان لطفا هر کی مطلع هست جواب بده؛
تعداد ساپلای لونا قبل از ریزش و تبدیل شدن به لوناکلاسیک چقد بود؟

واسه من هم لونا کلاسیک اومده هم لونا جدید قضیه اش چیه

تعداد لامپاش ۱۲۰ تا بود:joy::joy:

680 میلیون و ارزش کل ۴۰ میلیارد دلار بود .
الان ارزش کلش حداکثر ۱ میلیارد دلار و تعدادش حدود ۶.۵ تیلیارد.
اون موقع هر سکه ۶۰ دلار ارزش داشته الان به نسبت قیمت کل هر سکه 0.00015 دلار .
اگر ۹۰ درصد توکنهاشو بسوزونه قیمتش میشه 0.00135 دلار
واگر ارزش مارکتش بشه همون ۴۰ میلیارد دلار هر سکه 0.006 دلار
واگر بر فرض محال هر دو اتفاق با هم بیافته هر سکه حداکثر ۵ سنت میشه .

لونا جدید رو بین کسایی ک لونا قدیمی داشتن و بخاطر ریزش ب چوخ رفتن، پخش میکنن

یا حضرت عباس :disguised_face:
من دارم لونا.
ولی چرا ایقد زیادش کردن بی فرهنگا

چطوری حساب کردی دوست عزیز. شما شش و نیم تریلیون را ضرب 0.00015 دلار کنید جمعا 975 میلیون دلار می شود پس تا 40 میلیارد دلار مارکت کپ قبلیش فاصله زیادی داره اونم بدون توکن سوزی. در صورتیکه 90 درصد توکنهاش سوزونده شود تا 6 سنت ب راحتی رشد خواهد کرد. ضمنا اگر بازار کریپتو روند صعودیش شروع شود و لونا نیز ب قول خودتون توکن سوزی 90 درصدی داشته باشد احتمالاً تا 30 سنت هم بالا بیاد. درسته در بازار مالی هر اتفاق غیرممکنی ممکن شده و در آینده نیز خواهد شد اما باید در نظر داشته باشیم ک برعکس این پیش بینی هم می تواند رخ دهد ک در اینصورت ارز لونا کلاسیک احتمال دارد با شکست کامل روبرو شود و ب کلی نیست و نابود شود. ب امید روزهای خیلی خوب برای همه هموطنانم