قطعا کسانی که از قوانین الیوت سر در میارن میدونن بنده چی میگم بیت کوین داره موج 4 خودشو تکمیل میکنه
هفته اینده یا چند روز اینده بیت کوین قطعا ریزش خواهد داشت.
اگر بیت کوین بتونه قیمت 38500 رو رد کنه حتی به صورت یک shadow این تحلیل غلطه اگر نتونه قطعا ریزش داریم .
بنده هم به ضرر دوستان قرار نیست کامنتی ارسال کنم یا بخام بگم هولدار قرار ضرر بیشتری رو تحمل کنند اگر به من باشه همین الان قیمت بیت کوین رو میرسونم به 70 هزار دلار که هموطنانم در ضرر نباشن در این وضعیت بد اقتصادی . انشالله که هم پر سود باشید این کامنت هم صرفا تحلیل بود سیگنال خرید فروش نیست
داداش تو خودت از قوانین الیوت سر در نمیاری هنوز موج ۳ تکمیل نشده که شما از موج ۴ حرف میزنی بعدم کندل کندل سنگ قبر یا ستاره صبحگاهی هست پس تکنیکال بخوایم حرف بزنیم بعداز موج ۳ قطعا سودی هست البته شارپی نیست بازده ۶ ماههه داره اما قطعا به قله میرسه که قله هم ۷۰ هزار هس اگر بتونه کف سازی کنه میزنه سقف خودش رو اگر نه یه اصلاح داره تا ۴۵ بعد رنج میزنه و سپس میره بالا
اینو از کجا در آوردی شما ،؟؟؟
داخل موج ۴ هستیم و احتمال ریزش هنوزنم هست
خودمم تو ضررم و دوست ندارم اینجوری بشه.
ولی با صبر حدود ۶ ماهه ایشالا با تکمیل ۵ موج قله ۱۲۰ هزارو داریم ایشالا و ریزشی اگر در کار باشه توی موج ۴ تا ۱۸ یا حتی ۱۴ امکانش هست .
این اتفاق بارها با نوسان شدیدتر برای چارت بیتکوین افتاده دوستان نترسید و فقط بلند مدت به این بازا نگاه کنید