مقایسه قیمت لونا کلاسیک در صرافی

دوستان هولدر اگر لونا کلاسیک روی هر صرافی دارید نقد کنید ببرید روی هاتبیت ۳۰ درصد بیشتر میتوانید سکه داشته باشید تا برداشت از صرافی باز شود و قیمت ها برابر شود

دوستان کلاه سرتون نره هاتبیت کلاهبرداره.. من اونجا هستم

دلیل دیسلایک نمیدونم چیه حدود 21 درصد بیشتر گرفتم

دمت گرم یک میلیون واحد کوینکس داشتم تتر کردم هات بیت دویست هزارتا اضافه گرفتم میخواستم اونطرف نگه دارم اینطرف نگه میدارم

داداش این جماعت فقط دیس لایک رو می‌بینند

دوست من درسته ولی در صورت فروش دیگه ۷۰٪ایردراپ طلبمون رو از دست میدیم. برا کسی خوبه که مشمول ایردراپ نشده.

ایردراپ طی دوسال واریز میشه اسکرین ها و مجموع طلب هم مشخص شده است اتفاقی نمی افته

نه
میده ایدراپ رو و از پشتیبانی بایننس پرسیدم مهم ۲۶ می بود به بعد مهم نیست و اگه اینجوری بود لونا و ust نمیریخت