تحلیل بیبی دوج و سرمایه گذاری بلند مدت

توهمات بعضیا پایانی نداره .بی بی دوج آینده دار هست اما الان آینده نیس .حد اقل تا اون آینده چن سال باید صبر کرد .بی بی دوج ضد نهنگه پس روی ترید و نوسان گیری حساب باز نکنین . پولی که لازم ندارین رو بذارین برا بی بی دوج و بیخیالش بشین.شاید شاید کسی که الان بیست سی دلار بی بی دوج داشته باشه ،موفق تر از کسی باشه که دو سه هزار دلار بی بی دوج داره .در ضمن تک ارز نباشین روی چند ارز که هم فاندای مثبت دارن و هم گروه سازنده و پشتیبان قوی دارن و هم قابل استیک کردن باشن سرمایه گذاری کنین .ترون ، کاردانو، تزوس ،بی ان بی ،کاوا و … البته مطمئنم اگه چن تا بی ان بی استیک کنین بیشتر از بی بی دوج به ارزش همون بی ان بی ها سود میبرین .
بی بی دوج برای حمایت از سگ های خیابونی بی پناهه نه برا ثروتمند کردن آدم هایی با آرزوهای بزرگ .
من خودم برا بی بی دوج قیمت رویایی یک تا پنج ریال پیش بینی کرده بودم و الان پیش بینی خودمو به یک صدم ریال تغییر دادم
صبور، آسوده خیال ،مطمئن و پرسود باشین .اگه سود میخواین، برین ریوشی توکن بخرین که احتمالاً شیبای دوم ریوشیه .
دیسلایک یادتون نره.

حتما کارشناس محترم

کاش میشد چند بار دیسلایکت کرد! مرد حسابی دوساعت مغزمونو خوردی با وراجیهات آخر سر هم میگی فلان ارز رو بخرید؟

واسه خنده خوبن فسیل هایی مثل تو:joy::joy::joy::joy::joy::oncoming_fist:t2::slightly_smiling_face: