ریوشی و آیلان ماسک

وقتی ریوشی به توسعه دهنده شیبا میگه از یاوه گویی دست برداره و به پیشرفت اکوسیستم توجه کنه فکر می کنید منظورش کیه ؟ کی تو ارز دیجیتال خیلی چرندیات میگه ؟ بععععله آیلان ماسک. بقیه اش رو هم شما تحلیل کنید

هر جوری شده میخوای این شت کوین رو بچسبونی به ایلان ماسک. ولی جهت اطلاعت ایلان ماسک اسم شیبا هم تا حالا نشنیده. بعد واقعا فکر کردی اگه اینجا یه کامنت گذاشتی و شیبا رو چسبوندی به ایلان ماسک شیبا میره بالا؟!؟!!؟ خیلی…:joy::joy::joy::joy:

نهنگایی ک میلیون دلاری میخرن نادانن،تو با کیف پول سیصد هزار تومنیت انشتینی
وقتی شیبا نداری یا ب رشدش معتقد نیستی،چرا اینجا نظر درج میکنی؟ چون میترسی رشد کنه و سکته کنی،چون کل حجم روحت حسادته

ایول حرف دل منو نوشتی:joy: