تحلیل تکنیکال و پیش بینی بازار

این ریزش خوبه خیلیم خوبه چون ترسوها خالی میکنن…و دیگه حسرت میمونه براشون ..‌این بازار همینو میخواد …‌‌یبار اینجا یبار سی و سه هزار یبارم سی و شش هزار خالی میکنن و بعدش حرکت واقعی شروع میشه

خدا کنه اینجوری که میگی باشه

شجاع خان تو بمون