این ریزش خوبه خیلیم خوبه چون ترسوها خالی میکنن…و دیگه حسرت میمونه براشون ..این بازار همینو میخواد …یبار اینجا یبار سی و سه هزار یبارم سی و شش هزار خالی میکنن و بعدش حرکت واقعی شروع میشه
خدا کنه اینجوری که میگی باشه
شجاع خان تو بمون
این ریزش خوبه خیلیم خوبه چون ترسوها خالی میکنن…و دیگه حسرت میمونه براشون ..این بازار همینو میخواد …یبار اینجا یبار سی و سه هزار یبارم سی و شش هزار خالی میکنن و بعدش حرکت واقعی شروع میشه
خدا کنه اینجوری که میگی باشه
شجاع خان تو بمون