کامنت های قبلی من خوانده شود گفته بودم ۳۲ رو میبینه بعد میارن پایین trap هست. . ۲ .۳ روز پیشم در مورد ۱۶ خرداد گفتم همه بهم خندیدن و دیسلایک کردن . منتظر ۱۶ خرداد باشین من به شما بخندم
خرافات رو وارد این بازار میکنی
سلام من تازه واردم می تونم یه شماره ازت بگیرم باهات هم فکری کنم برای خرید فروش بیت،تورو خدا کمک کن یه چیزی یاد بگیرم ممنون میشم
دمت گرم داداش تحلیلاتو خوندم خوب بود خوب تحلیل کردی یه عده اینجا هستن دست خودشونم نیس چون تو ضررن جنبه ضرر بیشترو ندارن خب حقم دارن شما بدل نگیر منتطر تحلیاای شما هستیم
بنده خدا گفتش تا محدوده ۲۵ میاد بعدش کسی اینجا به کسی شماره نمیده چون مدیونی داره ممکنه یه بارم اشتباه در بیاد
عالی هست تحلیلاتون