خاهشاا انقدر نقدینگیتونو تتر نکنید تتر فقط برای خرید فروش برای معاملات استفاده میشه چون استیبل کوین هستن نه ارزی برای سرمایه گذاری
فعلا کسایی که تو این بازار فقط تتر خریدند برنده هستند و بقیه سرمایه هاشون آب شده چند برابر
داداش من تتر هولد کردم ، تا چند ماه دیگه هر تتر بشه 60 دلار و هز دلار هم بشه 50 هزار تومن ، به راحتی میلیاردر میشم ،،،،
البته سیگنال خرید و فروش نیست ، من توصیه میکنم شماها که حرفه ای نیستید فعلآ دست نگهدارید
والا اگه یه ماه پیش تتر و۲۷ گرفته بودم جای ۵ میلیونی که رو ارزها ضرر دادم ۵ میلیون سود کرده بودم. ترون هم ۱۸۰۰ بود که اینقدر سم پاشای بخیل جو منفی دادن ترون میگرفتم ۸،۹ میلیون سود کرده بودم. همشون آشغال بودن جز تتر وترون.
![]()
![]()
، دوست عزیز شاید دلار بشه ۵۰ هزار تومان، اصلا شاید بشه ۱۰۰ هزار تومان ولی تتر همیشه ۱ دلار خواهد بود! اسمش روش هست، استیبلکوین. چرا یه چیزی میگی که همه بخندن بهت؟! لطفاً یه دیکشنری تهیه کن و ببین معنی استیبل چی هست، یه کم مطالعه کن لطفاً
حرفت کاملاً درست هست، اما تتر یک ارز غیر متمرکز نیست و احتمال اینکه مسدود بشه دارایی شما وجود داره، در این مورد یک تحقیق بکنید! این متن که
اینجا براتون میگذارم رو مطالعه بفرمایید.
در خصوص تتر باید بدانید در کدهای برنامهنویسی این استیبل کوین از بدو تولد آن، این امکان را برای مالک ارز در کدهای برنامه آن درج کرده بودند که مالک این ارز هر زمان میتوانند هر تعداد آدرس تتر را مسدود یا آزادسازی کند. بنابراین بحث مسدودسازی تتر تازه نیست بلکه از ابتدا در اساس آن وجود داشت فقط در حال حاضر بخاطر تحریمها این موضوع پررنگ شده و معامله گران را نگران کرده است که آیا میتواند منجر به بلوکه شدن دارایی ایرانیان شود؟ راه حل چیست؟ ساده است! استفاده از استیبل کوینهای غیرمتمرکز. حتماً شما معامله گران وقتی قصد حفظ ارزش سرمایه خود را دارید نیاز دارید که از استیبل کوینها استفاده کنید. در این شرایط از این پس از استیبل کوین دای DAI استفاده کنید. DAI یک استیبل کوین غیرمتمرکز است که توسط هیچ نهاد و سازمانی اداره نمیشود. بنابراین در صورت استفاده از آن امنیت سرمایه شما حفظ خواهد شد. با این حال ارز دای dai هم یک توکن ERC-20 میباشد و هزینههای تراکنش آن بالا است و از این نظر به صرفه نیست.