سلام دوستان عزیزم اول این که برید تحلیل قبل من رو ببینید زمانی که بیت ۳ ۴ هزارتا پایین تر بود و همه میگفتن بفروشید من گفتم بخرید هنوزم رو تحلیلم هستم بیت یک بازه ۳۵ تا ۴۲ رو تست میکنه که نظر خودم ۳۷ هست و بعد ریزش دو مورد مورد اول این که من دوست دارم بیت بره ۱۰۰ هزار ولی نباید خودمون رو گول بزنیم باید واقع بین باشیم بیت بعد صعود ریزش سنگینی به زیر ۲۰ هزارتا خواهد داشت عددش رو نمیگم چون عجیب هست براتون و غیر باور پس به زمانش میام اعلام میکنم دوستانی که تریدر هستند و استاد بنده چیزی رو میگم شاید دقت نکرده باشید توی ویکلی ایچی موکو ۱۰۳ شکسته شده و زمانی که ۱۰۳ شکسته میشه به هر طرف با تائید یعنی یا بازار گاوی داریم یا خرسی حالا یک پولبک به ۱۰۳ بدهکاریم بزنیم ریزش سنگین در راه هست که امیدوارم حرف من اشتباه باشه ولی واقعیت هست پس لطفا برادران خواهش میکنم ازتون اگر وارد نیستید با سرمایه زن و بچتون بازی نکنید ۳ ماه تا اخر شهریور بازار رو نگاه کنید و واردش نشوید سود کردین اینجا نه به من پول میدن نه لایکاتون برام پول میشه پس اگر در حد دو خط ایچیموکو بلد باشید میتونید ریزش رو ببینید تو این ۳ ماه برید اموزش ببینید یک فیلم بتون پیشنهاد میکنم تو گوگل سرچ کنید ۱ ساعت ببینید حسرت میخورید چرا زود تر این فیلمو ندیدید و یاد نگرفتید البته برای دوستان مبتدی میگم نام فیلم ( ایچیموکو به سبک امینی ) ۲ قسمت هست فکر کنم ، دیدید دعام میکنید حدودا کامل ترین اموزشی که میشناختم تو دو جلسه بتونید روند بازار رو تشخیص بدین معرفی کردم اگر قابل بدونید در تایم حساس میام براتون تحلیل میزارم یا علی
دیسلایک زدم چون وقت نداشتم بخونم چه معلوم وسط حرفات فشم داده باشی
آره به آقای نصیری فوش داده بود
خوب شد نخوندی