بازار کریپتو و رنجش از ضرر

این همه سرمایه از دست دادیم از این بازار کریپتو بعد اصلا مهم نیست و توجیه میکنیم بعد کافیه یک گدا سرچهارراه ببینیم جونمون در میاد هزار تومن بدیم خخخخخ واقعا عجب موجوداتی هستیم :sweat_smile::sweat_smile:

از دست ندادیم برمیگرده ،و سود خیلی خوبی هم بهمون میده

عالی بود عالی ،،،لعنت به این انسانیت که ما ادعاشو داریم،