عجب اشتباهی کردیم آمدیم این بازار پولو به فنا دادیم با این وضعیت شاید ۱ سال دیگه به پولمون برسیم با این تورم اون موقع هم بی ارزش میشه .
مگه چقدر سرمایه گذاشتین
این بازار با دلاره چرا بی ارزش بشه
پولمون رفت تو جیب نهنگها ،چه اشتباهی کردم اومدم تو کریپتو ،اصلا چند سال دیگه هم برسیم به پول خودمون اونوقت اون پول دیگه چه ارزشی داره ،لعنت به کریپتو ،خود هلاکویی تو ۴۲ هزار خرید کرده هخخخخخخخ
(پولمون برسیم) برحسب ریال اگر باشه درست گفته…اما برحسب رمز ارز بخاطر بالا رفتن تتر مانند دلار تقریبا به ارزش خودش برمیگرده.