اصلا معلوم نیست چشه با زور تو یه هفته تا سی و دو میره در عرض دو ساعت برمیگرده بیست و هشت و نه
چیزیش نی داره الت کوینارو نابود میکنه برای دامیننس گیری داره و اوج گرفتن
داداش گلم خب معلومه چشه دیگه یه سری سرمایه دارن واسه خودشون از خرده های بازار نوسان میگیرن یه مثبت کاذب میزنن بقیه میخرن بعد با یه منفی خوشگل میکشن پایین و این داستان ادامه دارد…
آفرین این یعنی ی ریزش خوشگلی در راهه
اینقدر نوسان گیر ریختن سر بیت کوین که امانش رو بریدن.
تو به من میگی من خودوم میشناسمش ای شیشه میزنه …![]()
![]()
![]()
ابله میمونی گرفته