انتقاد از تیم بیبی دوج

بنظرتون چرا فقط ۳ کواد سوزونده؟ بله درست حدس زدید میخواد دونه به دونه شت ها رو به مردم تا دسته … کنه بعد اعلام کنه که اسکمه و الفرار … امروز یه سری به سایتش زدم عوض اینکه عکس تیم طراحش رو بذاره ، عکس سگ و گربه گذاشته . اسامی تیم طراحیش رو هم همه رو سرچ کردم هیچ رزومه یا حتی مطلبی درباره اونها نتونستم پیدا کنم و احتمال زیاد همچین اشخاصی وجود خارجی ندارند . حتما که نباید رو پیشونیش بنویسند «اسکم»

هر وقت میگی اسکمه بیشتر میرم میخرم . خیلی دوستت دارم بهم سیگنال خرید و فروش میدی !هر وقت این جمله رو میگی میرم میخرم و واقعا سود میکنم
بازم از این کامنت ها بذار
:+1::+1::+1::+1::+1:

دوست عزیز ما برای اسکم امدیم اینجا دوست داریم ببازیم پولمون اضافیه برو دیگه چی میخوای اخه

هر وقت میگی اسکمه بیشتر میرم بیبی دوج میخرم. خلی دوستت دارم بهم سیگنال خرید و فروش میدی! هر وقت کامنت میگذاری بیبی دوج میخرم و واقعا هم سود میکنم !

به تو ربطی نداره یک هفتست داری حرف مفت میزنی جمع کن بابا

اگه بیبی دوج بدرد نمخوره شما چرا اینقدر پیگیرش هستی سایتش زیر بالا میکنی؟فلون خواهر مادرت.دوستان هواستون باشه سمپاشای تیله باز کاری نکنن دلسرد بشید دست به فروش بزنید

داداش چی میگی ادمین اینو یکاریش بکن اقا بالا میره فقط ۱سال الی ۲ سال تو نمیخوایی بزاری نزار اونایی که هولدرنو مغز شویی نکن کسایی که موافقن لایک بدن

اون ۵۰ تایی که حرفش بود قطعی شده .نگران نباشید انشااله تا یک ماه اینده ۵۰تا رو کم میکنه
ادمین تایید کن بچه ها در جریان باشن

داداش وقتشه عکس پرو فایلتو عوض کنی یه قشنگتر بزار این قدر هم فاز منفی نده مگه اینا چقدر پول گزاشتن که اگر کلاهبرداری هم باشه ضرر کنن نهایتا صد هزار یا دویست هزار خخ

سلام من رو به و الده … برسونید :winking_face_with_tongue:

خب برو بخر ■■■■ ! تعصبیایی مث شما بایدم بخرن عقل تو کلت داری به حرفای بقیه گوش بدی یانه ؟ بدبختی اینه باز همین ماها باید ■■ ناله های تو و امثال تورو چهار روز دیگه گوش بدیم از تجربه قدیمیا استفاده کن

اول دیسلایک میزنم برات بعد میخونم متنتو:rofl::rofl::rofl: