سود در لونا کلاسیک

صد در صد ده هزار دلار انتظار این کثافت کوین می‌کشه.همنجا هم انشالله نابودی و سپس درخشش ارزهای دارای هوادار زیاد از جمله شیبا.وغیره حتی اتریوم هم به دلیل کارمزدهای زیاد محکوم به فنا هست .بی ام بی میتونه راحت جای بیت بگیره.بیت هرگز بر نمیگرده

تو رو چ ب ارز دیجیتال اخه

اشتباه قظاوت نکن

اگه اندازه پشکل مغز داشتی میفهمیدی کل اعتبار دیجیتال بیت هست اگه قرار به نابودی باشه کل ارز ها هم نابود میشه

اگ زد چکارت کنیم؟؟؟؟

سگ تو اون تحلیل های آشغالت

بی ام بی؟؟؟؟؟بیسواد اون بی ان بیه.تو حتی بلد نیستی ام ارزو درست بنویسی بعد اومدی چرت و پرت میگی.