ارز های دیجیتال همینه بازار همیشه رنج میزنه تا یک نقطه ای تا موقعی که بخوان بالا میبرنش من منتظر بیاد روی بیست سنگین بخرم الان با مقدار کمی از سرمایه ام بازی میکنم خدا شکر کم سود میکنم ولی راضیم
به ما چه که میخواهی چه بکنی![]()
ولی گاهی به اون قیمتی که شایع پراکنی میکنن نمیاد و بازار برمیگرده و یه سریارو جا میزاره…
اول این که نهایت بخواد تا 28 بیاد پایین و بعد بره بالا بعدشم به ما چه ربطی داره میخوای چیکار کنی
من هرسال قبل اینکه سعود کنه میبینم یه سری ادم مثل حرفهات میزنن میگفت میاد رو 10,یا 19,بعد میادبالا ولی چنان معکوس داد که دوهفته ای رفت قله فرصت خرید نداد اصلا اگه حالیته واسه خودت بقیه هم عقل دارن تصمیم میگیرند