تو وضعیت الان بازار ترس استرس واسه همه ناخودآگاه پیش میاد(کاری ک اونا میخوان ودارن انجام میدن طرف تو ضرر شدیدد بفروشه)
اگر بخوان ببرن بالا عرض چند ساعتم هم نمیشع میبرن
ولی دارن عذاب میدن کسایی ک سود کردن دیدن طعم شو چشیدن باید مزه ضرر رو هم تحمل کنن
تو بازار دیجیتال هیچوقت سرمایه از بین نمیرود فقط بعد چند وقت ک هیچکس خبر نداره سرمایه شو تبدیل به سود زیاد میشه
اگر خرید زدید اگر تو ضرر هستید بردار من صبر کن تا درست شه سرمایه از دست رفته تو با ضرر خارج شدن برنمیگرده