مارکت گپ بالعکس در نقطه اشباه خرید قرار گرفته اصلاح بیتشر از این شبیه جوک هست
به هر حال با توجه به باند میانی ماهانه بیت کوین باید تا ۳۷۰۰۰ صعود داشته باشه و همچنین دامیننس تتر باید تا محدوده ۴ اصلاح کنه و مقداری سرمایه وارد بازار بشه و دوباره روند بصورت نرمال صعودی یا نزولی شکل بگیره
و بیت کوین تا زمانی که بالای ۲۸۰۰۰ قرار داره میتونه حداقل یک اصلاح صعودی تا باند میانی ماهانه و یا hi هفتگی داشته باشه
از طرفی این ریزشهای پشت سر هم وحشت و فومو از دست دادن سرمایه بوجود اورده که هیچکس خواهان این وحشت نیست
تا حالا فکر کردید اگر قرار بیت کوین بریزه من فروشنده وقتی میفروشم چه کسی آن را میخرد ؟
به هر حال او هم بدونه علم وارد این بازار نمیشود
از طرفی چرا چهره سرشناس ایلان ماسک تمام سرمایه و زحمات خودش را به یک ارز دیجیتال حاطر شد بفروشد ؟
او خود میگفت تسلا تمام عمر و زندگی من است
یکم واقعه بین باشیم
شما بیشتر فکر کردی بیت کوین کارگرته!میگی باید بره بالا یا میگی تتر باید اصلاح کنه چون باید سرمایه وارد بازار بشه؟!داداش این بازار با باید و شاید من وتو جلو نمیره.مردمو به اشتباه ننداز
امثال شما با اهرمهای لانگ با تمام قدرت بازار رو به این روز انداختن معاملات فیوچرز که قسمت اصلی وقمار خونه بالقوه این بازاره این بازار رو به گند کشیده فک کردی سود چندین درصدی امثال تو در معاملات لانگ و شورت رو که صرافی میده از کجا میاره از لیکوید معاملات شورت حالا هر طرف معاملات سنگین تر بازار میره سمت مخالفش و با این معاملات عرضه و تقاضای کاذب به وجود میارین ومانع از رشد ارز میشین اگر فقط مدتی معاملات فیوچرز روی بیت انجام نشه بازار روند واقعی و سالم خودشو به دست میاره صرافی های دزد نشستن جیبتو خالی کنن نه با 500 دلار بهت 5000 دلار سود بدن هر وقت بردی بدون سمت اقلیتی لانگ بردی بدون حداقل دو برابر شورت گرفته بودن و بر عکس