بیت کوین و تحلیل

یه کلام ختم کلام اونهایی که صبح تا شب دارن زور میزنن بگن شیبا ارز خوبی نیست خب بفروشید برید دنبال زندگیتون شما چرا ناراحتید هرچقدر بشه قیمتش ارتش شیبا کنارشه و بی خیال نمیشه
شما نگران خودت باش
اگه داری بفروش که ضررنکنی اگه نداری ساکت بشین
از اسم کاریری ها معلومه چی هستید و چقدر حالیتونه .. به خدا قسم هیچکدوم شیبا ندارند و جیگرشو هم ندارند خرید کنند فقط,و فقط دارن میسوزن که نکنه بقیه سود کنند
یکسال قبل همین آدمهای بیسواد شلوغش میکردن که ارز رمز چرت و پرته و هزار بار مثال کریپتولند رو میگفتند به ولله قسم تاریخچه ارز شیبا و بیت کوین رو ببینید اگه دو سه سال قبل سرمایه گزاری کرده بودید حداقل دهها برابر سود میکردید
بعضی ها لیاقت بازار موفق ندارند و حقشونه برن بورس پولشون رو نابود کنند جیکشون هم درنیاد
شما خیلی حالیتونه برید بورس سهامهایی که ضرر میده رو معرفی کن
وقتی این ارز رو نداری چی میخاهید صبح تا شب آویزون ملت شدید ؟
به قول یه بزرگی آب رو بریز اونجا که میسوزه

یعنی بطور کل جواب همه رو دادی دمت گرم
البته لچک به سرها همیشه میان باز نق بزنند
راست میگه دیگه خیلی زرنگید بفروشید و برید دنبال هر ارز یا بازاری که فکر می کنید سود دهی داره هفده هجده ماه قبل خیلی از دوستانم میگفتن بیا این ارز رو بگیر باورمون نمیشد انقدر سود بده اشتباه کردیم نخریدیم اما اونها که ریسک کردند و از منفی ها نترسیدند ده میلیون پول گزاشتند الان بالای یک میلیارد دارند
شخصا اینطور فکر میکنم تا ریسک نکنی به هیچ حا نمیرسی
شاید بگید همین ده بیست تومن یا پنجاه تومن ممکنه نابود بشه اما روی مثبت رو ببینید که پامپ کنه گرچه در حالت منفی هم ضررزیادی نخواهد داشت حتب تو بانک هم بزاری عملا ارزشش رو از, دست میده اما شک نکنید بازار تحارت به سمت ارزهای دیجیتال خواهد رفت و کسی سود میکنه که صبور باشه حرف بقیه منفی بافها رو اهمیت نده

لچک به سر مادر عزیزتان