ترس در بازار

تو کامنت قبلی گفتم که بی بی دوج در دو شبکه هر کدام 420 کواد توکن داره هدفم فقط اطلاع رسانی بوده
خدمت علاقمندان بی بی دوج عرض کنم که پروژه Eth زیاد موفقیت آمیز نبوده البته توکن سوزی 50 کوادی اونجا که تا الان بالای 83 درصد رای مثبت دادن قطعا در رشد قیمتی کلی بی بی دوج بی تاثیر نیست.
الان اگه بخوام تحلیلی در مورد قیمت بی بی دوج داشته باشم با توجه به تاثیر پذیری از بیت کوین باید بگم که بیت چند روزه در کف کانال صعودی در حال رنج زنی هست. دقت کنید گفتم در کف کانال صعودی. چون چند وقت پیش در زمانی که امکان داشت بیت وارد کانال نزولی بشه با چند کندل قدرتمند اونجا رو رد کرد اما الان دقیقا روی پایین ترین خط روند در کانال صعودی داره بالا میاد طوری که بنده تحلیل کردم اگر تاسه روز آینده یعنی چهار شنبه 18 خرداد در تایم فریم روزانه کندل ها زیر خط روند یعنی زیر 30 هزار دلار بسته بشه , ساده تر بگم اگه چهارشنبه دیدین که بیت زیر 29 هزاره حتما سیو سود کنید (نظر شخصی , سیگنال نمیدم) چون احتمال سقوط شدید بیت متصور است البته مگراینکه فاند مثبتی جلوی اونو بگیره (منظورم نهنگ و اخبار مثبت) اگر نمودار توتال 2 در تایم فریم روزانه هم مقاومت استاتیک روی عدد 623 به مایین بشکنه و مقاومت داینامیک هن حلوی اونو نگیره بشه اوضاع خیلی خطرناکه و امکان نابودی خیلی از آلت کوین ها وجود داره اگر سرمایه زیاد وارد کردین مدیریت داشته باشید اگر هم کمه خیالی نیست با خودتونه هولد کنید. اگر تمایل داشتین روزهای آینده هم تحلیل میفرستم.

به نظرت کی به1تومان میرسه

با توکن سوزی های منظم خیلی زود