تحلیل لونا کلاسیک

سوالی که الان ذهن بنده رو درگیر کرده اینه که ارزش کل بازار لونا کلاسیک ( مارکت کپش) حدود ۵۷۰ میلیون دلار و ارزش کل مارکت کپ terra usd حدود ۱۶۰ میلیون دلاره ، این آقای دوکوان که ۸۰هزار بیت کوین رو به قول خودشون فروختن ارزشش میشه حدودا ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار . وقتی با هفتصد میلیون دلارش میتونست کل توکنای اضافه شده رو بخره و توکن سوزی کنه چرا اینکارو نکرد تا بازارو نجات بده ؟؟؟ آقای دوکوان ۸۰هزار بیت کوینو که از عرق جبین نخریده بود ، صدقه سر همین بازار لونا و فروشش این ثروتو کسب کرده ، اینکه چرا نجاتش نداد و توکن سوزی نکرد و پول بیت کوینای فروخته شده که قرار بود پشتوانه ارز استیبل usd باشه چی شد ؟؟؟؟

به نظرتون این کلاهبرداری آخرش به کجا میرسه ؟

آیا همین الان که قیمت بیت پایینه ، دست به توکن سوزی میکنه و خودش بازار لونا رو نجات میده و کلی پول به جیب میزنه و باهاش تعداد بیشتری بیت کوین میخره و همزمان لونا ۲ رو هم داره و یا خیر پول بیت کوینو به جیب زد و لونا ۲ رو راه انداخت ؟

یا اینکه منتظره هم بیت کوین و هم لونا کلاسیک به قیمت پایینتری بیان و بعدش خریدو انجام بده و هم از طریق توکن سوزی لوناکلاسیک و usd ثروتشو چند برابر کنه و هم بیت کوین بیشتری گیرش بیاد ؟

در هر صورت فکر کنم لونا کلاسیک و usd یه ارزه فوق العاده سودآور میتونه باشه برای تیم لونا ، که اگه ۷۰۰میلیون دلار هزینه ش کنه ، میتونه حداقل ۴ تا صفر به ثروت و داراییش اضافه کنه

ممنون میشم اگه شما هم احتمال و پیشبینی خودتونو به اشتراک بذارین

همین که دو زاریت افتاده که کلاهبرداری داره انجام میشه یعنی آدم باهوشی هستی حالا قشنگ بگرد و وقت بزار تیکه های پازل رو پیدا میکنی:+1::+1::+1:

با گزینه اخرت موافقم شما خودتو جای دوکوان بزار همه دارن از ریزش بیت کوین میگن پس منتظر میمونه تا بیت اصلاح کنه بعد دست بکار بشه اونها از ما زرنگترن. احتمالا بیت کوین بیاد ۲۰هزار بازار ترسیده با اخبار منفی و جنگ.