بیبی دوج در صرافی یا کیف پول؟

دوستان به نظرتون ارز بی بی دوج رو داخل صرافی ایرانی نگه دارم بهتر هست با بفرستم کیف پول تراست ؟

نگه دار همون صرافیت

بفرست ترست خوبتره

بفرست کیف پول فردا اگه میلیاردر شدی صرافی چیزی بهت نمیده و احتمال اینکه پلیس بگیرتت خیلی زیاده …من امیدم به این میم خیلی زیاده دوستان …نمیدونم چرا :love_you_gesture:

چرا چرت میگی…پلیس چکارت داره…مگه قاچاق کردیه یا مواد فروختیه…خود صرافیا مستقیم به بانک وصل هستن..راحت میتونی برداشت کنی کسی هم کاریت نداره…چرا داری مردم رو گمراه میکنی…:face_with_raised_eyebrow:
ادمین لطفا تایید کن…مرسی