دمای کارت گرافیک

ممنون از دوستان كه در مورد دماي بالاي كارت ٣٠٩٠ راهنمايي كردن
البته بگم كه من بين كارت هام روي شاسي فن كوچيك بستم و دوتا فن پنكه اي هم گذاشتم كنارش و محيطي كه دستگاه قرار داره گردش هواي عالي داره بطوري كه شبها كه هوا خنك تر هست نهايت دمايgpu ٤٦ درجه هست كه براي ٣٠٩٠ عاليه اما مشكل دماي مموري هست كه به بهترين وجه ٩٨ هست و بدترين وجه ١٠٤ ميشه
در مورد كاستوم واتر كولر يا كاستوم اويل كولر صحبت كردين اگه بخوام نصب كنم حدودا هر كارتي چقدر هزينه بر ميداره
كسي از شما دوستان تجربه نصب كاستوم واتر كولريا كاستوم اويل كولر رو داره
بازم ممنون هستم كه اهميت ميدين و راهنمايي ميكنيد:folded_hands::folded_hands:

بله من نصب کردم دمای مموری رو خیلی میاره پایین به طوری که من روی rtx 3080 ti تست کردم و بستم دمای مموری به ۶۰ الی ۶۵ رسوند که این بینظیره

داداش نمیخواد خیلی نگران باشی خود انویدیا اگه درست یادم باشه گفته بود این دمای مموری عادی هست و تا 120 درجه هم اوکیه

اقا سلام چقدر شد هزينش

سلام دوست عزيز
ممنون از پاسخ شما
جسارتا كاستوم واتر كولر نصب كردين يا كاستوم اويل كولر ؟
و هزينه اش چقدر شد براي هر كارت؟

مثل شما كه معلومه خودتو نخود هر اشي ميكني