سلام دوستان مواظب سرمایه تون باشید باحدضرر واردبشیدبنظرم بیت کنین تا۱۶۰۰۰پایین میاد
نظرت اصلا مهم نیست ا…س…گ…و…ل
توی نادان هنوز بلد نیستی فارسی درست تایپ کنی
آخه بیت کنین د…یو…ص![]()
![]()
![]()
![]()
نظر شما اصلا مهم نیس . برو تحلیل یاد بگیر با تحلیلای که دیگران میگن نیا اینجا چرت بگی
نظر نکن مطمعن باش میاد پایین داداشم
از کجا این تحلیلو در اوردی..هیچی بلد نیستی چرا مردمو وسواس میکنی..تو اصلن چیزی به اسم ارز دیجیتال نداری..الکی هم تحلیل منفی نزار..
هروقت حسینیه رفت کاخ سفید بیت هم میشه ۶هزار![]()
![]()