سلام دوستان
ساعت ۲۱ امشب لونا کلاسیک ۱۰۰ تایی میشود
ایا به نفع ما هست یا ضرر
ادمین جان ناموست تایید کن
ارزش داراییت همینه ولی دیگه توهم و رویاپردازی پولدار شدن و توکن سوزی پشم
الان ساعت ۲۱ هست چیشد
به ترتیب خواهد شد
ضمنا این جهت جلوگیری از خروج پول هست بعدا همین لونا کلاسیک به لونا تغییر خواهد کرد
الان ساعت ۲۲:۱۴ چی شد ،ما رو حرفت حساب باز کرده بودیم
الان ساعت 12شد پس چی شد؟ من رو حساب حرف تو ده میلیون واحد لونا خریدم ![]()