گول این ارزهارو نخورید شیبا هم یک استثنا بیش نبود
اگر هم میخواین سرمایه گذاری کنید روی کوین سرمایه گذاری کنید نه میم کوین و شتکوین
لونا چی بود؟ چرت نگو ربطی نداره یه ارز ممکنه توکن باشه ولی چند صد برابر شه مثل شیبا یا اوایل دوج که بعدا کویین شد و یه ارز کویین باشه و اسکم شه مثل لونا
والا هولدر های این ارز دنبال شیبا شدن نیستن.. یک صفر هم بندازه خداروشکر.. این شما سمپاش هایین که صبح و شب حسرت شیبا رو میخورین و اسم شیبا رو میارین.. حقتونه بسوزید. نوش جون اونایی که به حرف امثال تو گوش نمردن و شیبا خریدن
چقدر میگیری که داری تبلیغ میکنی
من روی شیبا سود کردم خیلی هم زیاد کشاورز هم نیستم که سمپاشی کنم.خیلی ها روی همین حرف شماها سرمایشونو میارن تو این بازار از بین میرن