سلام.من زیاد تو بازار نیستم. یه دونه سهم گرفتم اینم کافیه.ولی بیت کویین هم اوایلی ک اومد تو بازار ارزدیجیتال ۵یا۶تا صفر داشت ولی تو. بازه زمانی ۳تا ۵ ساله یهو رشد کرد.امیدتون ب خودتون باشه یهو میره بالا.فقط صبر کنید.ان شالله رشد میکنه
۱۸ هزار تومن دادی یه واحد گرفتی انتظار داری بشه ۱ میلیارد ؟! حتما شب وروزم چِک میکنی ببینی چقدر سود وزیان کردی
معلومه شیبا خریدی
منم زیاد از شیبا شنیدم. تغییرات مثبت سالانش بیش از 2 میلیونه
بیت اویل کع اومد ۷۰۰ تومن بود دلار ۹۰۰ بود ۵ صفرش کجا دیدی