سلام دوستان
بنده ده میلیون تومان لونا وقتی ارزش داشت گرفتم، حالا که ارزش نداره چرا بفروشم تازه دیروز دو میلیون تومن دیگه خریدم یه سوال اگه بی ارزش شده چرا تمام صرافی ها دارن معامله میکنن بلاخره یک سال دیگه بالا میره تمام ضررم جبران میشه فقط کافیه جنگ روسیه و اوکراین تموم شه بلیط همه برنده میشه پس دیگه نگید بفروشین ممنون
چون اونا هم تو ضرر هستن و میخوان با پول من و تو ضررشون رو جبران کنن اخه این که مشخصه ایننن توکککن پشتوانه دیگگگگر نددددارد شاهد مرگ تدریجی یک توکن هستیم امید خیلی خوبه اما نه امید واهی تو رو به والله واقع بین باشید هیچ کس از سود بردن هموطنش ناراحت نمیشه ولی وقتی میبینه داره با دست خودش خودش رو نابود میکنه رنج میبره والله باللله نفع شما هیچ سودی برای من نداره اما ضرر دوستانم درداور است
معنی دین انسانیت و نوع دوستی یعنی همین خواهشا نخرید به والله با این کار صرافی ها ضررشان جبران و دوستان و هموطنانم بیچاره میشن
بیا پایین سرمون درد گرفت