مانا تا کجا میره؟ (نظرسنجی)

جناب راکی خیلی ها ارز مانا رو دارند
به نظرتون تا چند میتونه از الان که یک دلاره بالا بره و اگه بیت بریزه تا کجا میاد پایین
ادمین لطفا

mana# مثل کلیت بازار اگر بیت بتونه رشدی که انتظار داریم رو تکمیل کنه و دامیننس بیت اصلاح کنه
میتونه تا اهداف 1.40$ و 1.70$ حرکت کنه
ولی همه چی بستگی حرکت بیت داره که طی چند روز آینده بنظرم مشخص میشه

سلام داداش راکی از گروه تلگرامی خبری نیست که بزنی میدونم دردسر زیاد داره ولی ماهم ممنونت میشیم دست مارو بگیری