فروش یا خرید؟ (سوال)

به مقدار ۲۰۰ تا تو ۲۰۳۸۳ خریدم تو ۲۰۲۴۰ یا این حوالی بفروشم یا بازم بالاتر میره

اقا یا برید اموزش ببینید
یا بخرید و هر وقت سود تپل داد بفروشید بره
این سوالای بچه گونه چیه

تا ۲۱۱۰۰-۲۱۲۲۰میره بالا

تا۲۱۲۰۰ میره بالا،ادمین جان پاکش نکن

تو قیمت 0.7261 fl سطح بیس هست ک ب احتمال خیلی زیاد اگه قیمت بهش برسه با قدرت ریجکت میده پس طمع نکنی ک تو ضرر نری الآنم اگه تو صرافی هستی استاپت رو بذار جای خریدت ک اگه قیمت برگشت سر بسر بیای بیرون

چرا زودتر نگفتی حقه باز

نهنگ کی بودی توووو،:rofl::rofl::rofl:

خدا وکیلی یه زحمت کوچولو بکشید ، یه کوچولوتر آموزش ببینید ، واقعا نمیدونید توی گوگل ، هر سوالی ، پاسخی داره ، (کمی آموزش )

عزیز دل برادر ، مبلغ رو نمینویسند ، عدد ورود رو مینویسند ، ( 0.6470) بطور مثال :joy::rofl::smiley: از توی گوگل آموزشهای مبتدی تا حرفه ای داره ،، فقط آموزش

داداش اینجوری کارمزد صرافی هم درنمیاد

و فیمت بالاتر خریدی میخوای تو قیمت پایین‌تر بفروشی؟؟؟

چرا اخه براچی؟؟۲۰۰ تاش میشه ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار

من صدر بار پرسسیدم این استاپ یا سیو سود کجای دقیقا هیچکدوم ج نداذین چرا