به مقدار ۲۰۰ تا تو ۲۰۳۸۳ خریدم تو ۲۰۲۴۰ یا این حوالی بفروشم یا بازم بالاتر میره
اقا یا برید اموزش ببینید
یا بخرید و هر وقت سود تپل داد بفروشید بره
این سوالای بچه گونه چیه
تا ۲۱۱۰۰-۲۱۲۲۰میره بالا
تا۲۱۲۰۰ میره بالا،ادمین جان پاکش نکن
تو قیمت 0.7261 fl سطح بیس هست ک ب احتمال خیلی زیاد اگه قیمت بهش برسه با قدرت ریجکت میده پس طمع نکنی ک تو ضرر نری الآنم اگه تو صرافی هستی استاپت رو بذار جای خریدت ک اگه قیمت برگشت سر بسر بیای بیرون
چرا زودتر نگفتی حقه باز
نهنگ کی بودی توووو،![]()
![]()
![]()
خدا وکیلی یه زحمت کوچولو بکشید ، یه کوچولوتر آموزش ببینید ، واقعا نمیدونید توی گوگل ، هر سوالی ، پاسخی داره ، (کمی آموزش )
عزیز دل برادر ، مبلغ رو نمینویسند ، عدد ورود رو مینویسند ، ( 0.6470) بطور مثال ![]()
![]()
از توی گوگل آموزشهای مبتدی تا حرفه ای داره ،، فقط آموزش
داداش اینجوری کارمزد صرافی هم درنمیاد
و فیمت بالاتر خریدی میخوای تو قیمت پایینتر بفروشی؟؟؟
چرا اخه براچی؟؟۲۰۰ تاش میشه ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار
من صدر بار پرسسیدم این استاپ یا سیو سود کجای دقیقا هیچکدوم ج نداذین چرا